Права споживачів при придбанні
товару належної якості
Товар належної якості — це товар без дефектів, пошкоджень, технічно та програмно справний, який відповідає вимогам, встановленим для цієї продукції та умовам договору зі споживачем.
У разі придбання товару онлайн, умови договору будуть вказані на сайті, де було придбано товар, у відповідному розділі. Єдина вимога до самого веб-ресурсу щодо розміщення такого розділу – це легкий доступ до нього. Однак деякі інтернет-ресурси мають своє уявлення про таке трактування і розміщують інформацію у важкодоступних місцях, тому будьте уважні: згідно з чинним законодавством, будь-яка купівля товарів чи замовлення послуг онлайн , тобто в інтернет мережі – це автоматичне укладання договору купівлі-продажу між покупцем та продавцем,у межах умов договору, вказаних на сайті. Це може бути Договір публічної оферти, Умови використання сайту, розділ Гарантія, Повернення товару, Доставка та оплата тощо, тобто на розсуд постачальника цих послуг.
Умови обміну (повернення) товару належної якості:
- обмін товару належної якості на аналогічний;
- придбання іншого товару з асортименту з відповідним перерахунком вартості, якщо відсутній аналогічний товар;
- обмін товару на аналогічний при першому надходженні відповідного товару у продаж;
- розрив договору та повернення коштів у розмірі вартості поверненого товару.
* Розрахунки зі споживачем проводяться виходячи з вартості товару на час його покупки.
* Кошти, сплачені за товар, повертаються споживачеві у день розірвання договору (чи з домовленості сторін — пізніше як протягом 90 днів із звернення клієнтом) .
Термін обміну (повернення):
Протягом 14 днів , крім дня покупки (чи триваліший термін, якщо такий був оголошений продавцем).
Умови обміну (повернення):
- товар не використовувався;
- збережено його товарний вигляд, споживчі властивості, пломби, ярлики;
- збережено розрахунковий документ з датою продажу (спосіб оплати не має значення (онлайн, готівкою, безготівковий, кредит та ін.)) ;
- товар не вказаний у переліку товарів, які не підлягають обміну (поверненню) (див. нижче). Транспортні витрати на доставку клієнт бере на себе в обидві сторони
- Перелік товарів не підлягає поверненню та обміну після отримання
- Продовольчі товари, лікарські препарати та засоби, предмети сангігієни.
- Непродовольчі товари:
- фотоплівки, фотопластинки, фотографічний папір
- корсетні товари
- парфумерно-косметичні вироби
- перо-пухові вироби
- дитячі іграшки м'які
- дитячі іграшки гумові надувні
- надувні вироби
- зубні щітки
- мундштуки
- апарати для гоління
- помазки для гоління
- гребінці та щітки масажні
- сурдини (для духових музичних інструментів)
- скрипкові підборіддя
- рукавички
- тканини
- тюлегардинні та мереживні полотна
- килимові вироби метражні
- нижня білизна
- білизна постільна
- панчішно-шкарпеткові вироби
- товари в аерозольній упаковці
- друковані видання
- лінійний та листовий металопрокат, трубна продукція, пиломатеріали, погонажні (плінтус, лиштва), плитні матеріали (деревноволокнисті та деревостружкові плити, фанера) та скло, нарізані або розкроєні під розмір, визначений покупцем (замовником)
- аудіо-, відеокасети, диски для лазерних систем зчитування із записом
- вироби з натурального та штучного волосся (перуки)
- товари для новонароджених (пелюшки, соски, пляшечки для годування тощо)
- інструменти для манікюру, педикюру (ножиці, пилки тощо)
- ювелірні вироби з дорогоцінних металів, дорогоцінного каміння, дорогоцінного каміння органогенного утворення та напівдорогоцінного каміння
Відповідно до Постанови Кабміну Про реалізацію окремих положень... | від 19.03.1994 № 172 (rada.gov.ua)
Зверніть увагу
Коли ви повертаєте товар належної якості, який за певних умов у вас не працює правильно (неякісне електропостачання, невідповідність експлуатаційних умов, несумісність з температурним режимом тощо) та коли ви вказуєте у причині обміну (повернення) до такого товару інформацію, що товар не функціонує, продавець замість обміну (повернення) може ініціювати процедуру гарантійного випадку. Відповідно до умов договору, перевірка товару може зайняти вже більше часу, а якщо в межах гарантійного випадку сервісним центром буде встановлено, що несправність товару була викликана діями покупця, при цьому ви не робили жодних дій для його пошкодження, в більшості випадків повернути кошти за такий товар ви зможете лише у судовому порядку.
Товар неналежної якості
— товар з будь-якою невідповідністю вимогам нормативно-правових актів та нормативних документів, умовам договорів або вимогам до неї, а також інформації про продукцію, надану виробником (виконавцем, продавцем). Товар неналежної якості може підлягати обміну (поверненню) протягом гарантійного строку, що зазначається у документах, що додаються до продукції.
Права споживачів у разі виявлення нестачі товару:
- пропорційне зменшення ціни товару;
- безоплатне усунення недоліків товару у розумний термін (14 днів, або за згодою сторін);
* При усуненні недоліків шляхом заміни комплектуючого виробу або складової частини товару, на які встановлені гарантійні терміни, гарантійний термін на новий комплектуючий виріб та складову частину вираховуються з дня видачі споживачеві товару після ремонту;
- безоплатне усунення недоліків товару після закінчення гарантійного терміну (ця вимога може бути пред'явлена протягом встановленого терміну служби, а якщо така не встановлена - протягом 10 років, якщо в товарі були виявлені недоліки (істотні недоліки), допущені з вини виробника);
- відшкодування всіх витрат, пов'язаних із усуненням недоліків товару. (крім транспортних)
Права споживача у разі виявлення суттєвої нестачі товару:
Істотний недолік - недолік, який унеможливлює або неприпустиме використання товару відповідно до його цільового призначення, виник з вини виробника (продавця, виконавця), після його усунення проявляється знову з незалежних від споживача причин і при цьому наділений хоча б однією з наступних ознак:
1) він взагалі не може бути усунений;
2) його усунення потребує понад 14 календарних днів;
3) він робить товар суттєво іншим, ніж передбачено договором.
Умови та Права при обміні (поверненні) товару неналежної якості:
- розірвання договору та повернення сплаченої за товар грошової суми;
- обмін протягом гарантійного терміну - заміна товару на такий же товар або на аналогічний, з числа наявних у продавця (виробника) товарів;
- надання (з доставкою) товару аналогічної марки (моделі, артикула, модифікації) на час ремонту товару в межах гарантійного випадку, якщо товар є у списку товарів обмінного фонду (за кожен день затримки виконання вимоги споживача сплачується неустойка у розмірі 1% вартості товару);
- безоплатне усунення недоліків товару після закінчення гарантійного терміну (ця вимога може бути пред'явлена протягом встановленого терміну служби, а якщо така не встановлена - протягом десяти років, якщо в товарі були виявлені недоліки (істотні недоліки), допущені з вини виробника).
* споживач вправі пред'явити лише одне з вимог.
Умови обміну (повернення):
- збережено розрахунковий документ з датою продажу;
- товар не зазначений у переліку товарів, які не підлягають обміну (поверненню);
- виявлено суттєву нестачу протягом встановленого гарантійного терміну.
Термін обміну (повернення):
- у разі гарантійного терміну – визначає виробник;
- у разі виявлення недоліку - 14 днів для його (їх) безкоштовного усунення (або за домовленістю сторін);
- у разі виявлення суттєвого недоліку – індивідуально.
- Транспортні витрати 50/50
- Зверніть увагу
- Наявність недоліків чи факт фальсифікації підтверджується висновком експертизи.
- За загальним правилом Експертиза проводиться за рахунок продавця. Якщо у висновках експертизи буде доведено, що недоліки виникли внаслідок порушення споживачем встановлених правил використання, зберігання чи транспортування, вимоги споживача не підлягають задоволенню, а споживач зобов'язаний відшкодувати продавцеві витрати на проведення експертизи.
- При розірванні договору розрахунки зі споживачем у разі підвищення ціни на товар проводяться виходячи з його вартості на час пред'явлення відповідної вимоги, а у разі зниження ціни – виходячи із вартості товару на час покупки. Гроші, сплачені за товар, повертаються споживачеві в день розірвання договору, а у разі неможливості повернути гроші в день розірвання договору — в інший термін за домовленістю сторін, але не пізніше ніж протягом 7 днів.
Підстави для відмови:
- товар використовувався і збережений його товарний вигляд, споживчі властивості, пломби, ярлики, і навіть розрахунковий документ, виданий споживачеві разом із проданим товаром;
- пройшло більше 14 днів, за винятком дня покупки;
- товар відноситься до одного з видів товару, зазначеного в додатку 3 до постанови Кабінету Міністрів України від 19 березня 1994 року № 172 „Про реалізацію окремих положень Закону України "Про захист прав споживачів";
звернення не відповідає встановленим вимогам до звернення, передбаченим Законом України "Про звернення громадян".
Умови І правила повернення Грошових Клієнту
Кошти зараховуються на реквізити, зазначені клієнтом при оформленні повернення або обміну. Строки зарахування коштів не менше 3-х днів від моменту прийняття рішення, але не більше 90 днів з моменту звернення.
Умови оплати транспортних витрат
Транспортні витрати у разі відправки товару на обмін або повернення здійснюються відправником
Організація GG GROUP
Адреса Пункту Прийому Товару на повернення або обмін м.Одеса, вул.Базова 17
ТК НОВЕ МІСТО
Місто Одеса, область Одеська, індекс 65120