Політика повернення

Інтернет-магазин  gg-group.com.ua здійснює повернення і обмін товарів належної якості згідно з Законом "Про захист прав споживачів».

Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.

Весь перелік товарів належної якості на нашому сайті   gg-group.com.ua підлягає поверненню та обміну.

Товари належної якості:

До товарів належної якості відносяться всі товари, які не були в користуванні, а також збережені їх початковий товарний вигляд, споживчі властивості, оригінальна упаковка, ярлики, пломби, товари які були додані до купівлі в вигляді подарунка, а також документи, видані разом з товаром. Косметика та предмети особистої гігієни не підлягають поверненню.

Хочете повернути товар? Що робити?

Для того, щоб узгодити повернення товару, вам потрібно:
1. Написати на нашу електронну пошту gg.shopgroup@gmail.com, або сформуйте заявку на повернення в особистому кабінеті, описати причину, чому ви хочете повернути товар, та додати фото чи відео товару, а також залишити контактні дані, за якими ми можемо з вами зв'язатися для уточнення деталей повернення.
2. Або зателефонуйте нам за номером, вказаним в розділі "Контакти".
Повернення товару здійснюється за даними, вказаними в товарно-транспортній накладній при отриманні відправлення.
3. Обов’язково заповнений Бланк Повернення ( роздрукований, або написаний від руки). Бланк Повернення висилає менеджер при запиті повернення або обміну товару. 


Хто оплачує вартість доставки при поверненні товару?

В цьому випадку, при поверненні товару надійної якості, ми не компенсуємо витрати, пов'язані з вартістю послуг по доставці товару, а саме: відправки кур'єром чи перевезення транспортною компанією в інше місто відповідно до товарно-транспортної накладної. У разі відмови від товару надійної якості вартість послуг по доставці оплачується покупцем. Якщо товар був відправлений покупцю транспортною компанією ТОВ «Нова Пошта», покупець має змогу безкоштовно скористатися послугою «Легке Повернення».

Коли повернуться кошти?

Після отримання та огляду товару надійної якості нашими працівниками, протягом 3 робочих днів кошти будуть повернені за реквізитами, за якими проводилася оплата. Отримання відправлених вами відправок на повернення нашими працівниками здійснюється вівторок та субота.

Хочете обміняти товар? Що робити?

Для того, щоб узгодити обмін товару, вам потрібно:
1. Написати на нашу електронну пошту gg.shopgroup@gmail.com або сформуйте заявку на повернення в особистому кабінеті, описати причину, чому ви хочете обміняти товар, та додати фото чи відео товару, а також залишити контактні дані, за якими ми можемо з вами зв'язатися для уточнення деталей обміну.
2. Або зателефонуйте нам за номером, вказаним в розділі "Контакти".
Повернення товару здійснюється за даними, вказаними в товарно-транспортній накладній при отриманні відправлення.
3. Обов’язково заповнений Бланк Повернення ( роздрукований, або написаний від руки). Бланк Повернення висилає менеджер при запиті повернення або обміну товару.Хто оплачує вартість доставки за пересилку товару на обмін?


В цьому випадку, при обміні товару надійної якості, ми не компенсуємо витрати, пов'язані з вартістю послуг по доставці товару, а саме: відправки кур'єром чи перевезення транспортною компанією в інше місто відповідно до товарно-транспортної накладної. У разі відмови від товару надійної якості вартість послуг по доставці оплачується Покупцем.

Коли відправлять товар на обмін?

Після отримання нашими працівниками та огляду товару надійної якості, який вам не підійшов, протягом 1-3 робочих днів після забору посилки з точки видачі, буде відправлено інший обраний вами товар. Отримання відправлених вами відправок на обмін нашими працівниками здійснюється вівторок та субота.

Товари неналежної якості:

Що робити, якщо під час огляду товару при отриманні вами було виявлено пошкодження чи брак?

Якщо під час отримання відправки в відділенні пошти ви виявили брак товару, вам необхідно:
1. Скласти Акт браку товару в присутності працівника транспортної компанії та повідомити нам номер цього Акта та кількість пошкодженого товару, написавши на нашу електронну пошту gg.shopgroup@gmail.com, сформуйте заявку на повернення в особистому кабінеті або зателефонувавши за номером, вказаним в розділі "Контакти".
2. Повернення чи обмін бракованого, чи пошкодженого товару здійснюється на вказані дані в товарно-транспортній накладній при отриманні відправлення.

Якщо товар виявився неналежної якості вже після отримання на відділенні поштового оператора, в таких випадках обмін або повернення можливе тільки після висновка сервісного центра в якому буде визначено причина поломки.


Хто платить за повернення/обмін бракованого товару?

У випадку виявлення браку товару під час огляду в відділенні пошти, вартість доставки в обидві сторони оплачується компанією GG-Group.


Коли повернуться кошти чи відправлять товар на обмін?

Після отримання та огляду товару надійної якості нашими працівниками, протягом 3 робочих днів кошти будуть повернені за реквізитами, за якими проводилася оплата, або буде відправлений інший товар на заміну. Отримання відправлених вами відправок на повернення нашими працівниками здійснюється вівторок та субота.

У яких випадках обмін чи повернення товару неможливий?

1. Якщо з моменту отримання вами замовлення минуло більше 14 днів.

2. Якщо був пошкоджений початковий товарний вигляд товару, споживчі властивості, сторонні запахи, сліди використання, оригінальна упаковка, ярлики, пломби чи документи, видані разом з товаром.

3. Якщо покупцем була втрачена частина комплектуючих.

В інтернет-магазині  gg-group.com.ua можна повернути або обміняти будь-який придбаний у нас товар.
 

Онлайн курсы IT